نکات مهم در طراحی دکوراسیون آشپزخانه
نوشته شده توسط : ali

 

عناصر مختلفی در دکوراسیون آشپزخانه تاثیر گذارند . از جمله این  عناصر میتوان به سبک ساخت آشپزخانه ، کابینت ها ، میز و صندلی ، فرش ، و لوازم آشپزخانه اشاره کرد . کابیت ها از اجزای مهم دکوراسیون آشپزخانه هستند که رنگ و طرح آنها را باید با توجه به سبک کلی دکوراسیون منزل در انتخاب کرد . رنگ نسکافه ای از طیف روشن رنگ قهوه ای به شمار میرود .  استفاده از این رنگ برای کابینت ها بسیار شیک و خاص میباشد .

 

 

انتخاب رنگ سفید برای کابینت آشپزخانه باعث بزرگتر نشان دادن فضای آشپزخانه و همچنین باعث انعکاس نور بیشتر در آشپزخانه میشود . رنگ سفید بهترین رنگ در اجرای دکوراسیون مدرن و یا مینیمال میباشد . ترکیب این رنگ با رنگ های آجری ، قهوه ای ، و انواع چوب بسیار جذاب و خیره کننده است .

 

 

 

 

 

 

 

با اضافه کردن چند گلدان به آشپزخانه میتوانید فضا را بسیار دلچسب دیزاین کنید چراکه  حس طراوت و شادابی را به آشپزخانه شما میبخشند .

 

 

 

 

 

برای نگهداری وسایل ریز و کاربردی میتوانید از شلف برای فضای آشپزخانه استفاده کنید . البته استفاده از شلف به جای کابینت توصیه نمیشود اما اگر به درستی از آنها استفاده کنید بسیار زیبا و کاربردی نیز خواهند بود .

 

 

 

 

وجود یک میز کوچک در آشپزخانه بسیار دلپسب و زیبا خواهد بود .  میتوانید از میز و صندلی های صبحانه خوری برای فضای آشپزخانه استفاده کنید که فضای میز را هم به فضای آشپزخانه اضافه کنید . همچنین میتوانید از یک گلدان کوچک نیز برای تزیین این میز استفاده کنید .

 

 

 

 

 

برای انتخاب کف پوش آشپزخانه باید به چند نکته توجه کنید . شستشوی آسان ، زیبایی و دوام این کف پوش ها بسیار حائز اهمیت است . رنگ کف پوش را طوری انتخاب کنید که با تم رنگی دکوراسیون آشپزخانه هماهنگ باشد .

 

 

 

مشاهده مطالب بیشتر

نکات چیدمان تابلو

نکات چیدمان مبل

7 ایده خلاقانه رنگ آمیزی دیوار

 

 

 

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: