انتخاب آکواریوم به عنوان نقطه کانونی
نوشته شده توسط : ali

 

دکوراسیون منزل خود را به هر سبکی که چیده باشید باید محلی را به عنوان نقطه کانونی در نظر بگیرید . این نقطه کانونی میتواند شومینه ، میز تلویزیون و یا حتی آکواریوم باشد . اگر آکواریوم را به عنون نقطه کانونی در نظر گرفته اید پس باید پس از انتخاب مبلمان و میز جلو مبلی جدید به فکر چیدن آنها مقابل روبروی این آکواریوم باشید .

هر لوازم دکوراتیو در منزل که به عنوان نقطه کانونی در نظر گرفته میشود باید مابقی لوازم مانند مبلمان و .. روبروی آن چیده شود تا توجه افراد را به خود جلب کند . آکواریوم فضای منزل را بسیار دلنشین میکند . از آکواریوم میتوان علاوه بر فضای منزل در مکان های دیگری نیز استفاده کرد . برای آکواریوم ها میتوان از آبزیان متفاوت و زیبا استفاده کرد .

 

آکواریوم

 

 

برای کتابخانه ، اپن آشپزخانه و .. میتوان از آن استفاده کرد . این امکان برای شما وجود دارد که از چند آکواریوم در منزل استفاده کنید پس خود را تنها به یک آکواریوم محدود نکنید .

حتی الامکان سعی کنید از آکواریومی استفاده کنید که بتوانید روی آن را بپوشانید تا از پخش شدن بوی نامطبوع آن در فضای منزل جلوگیری کنید . شما میتوانید از یک آکواریوم به جای پارتیشن برای جداسازی بخش هایی از خانه استفاده کنید  در واقع با این کار به یک جداساز بسیار متفاوت دست پیدا کرده اید .

 

آکواریوم دیواری

 

 

حتی میتوانید از این آکواریوم ها برای دیزاین و طراحی در آشپزخانه نیز استفاده کنید . میتوانید بخشی از آشپزخانه را برای قراردادن آکواریوم انتخاب کنید . اگر فضای کافی برای نگهداری آکواریوم در منزل ندارید نگران نباشید . میتوانید از آکواریوم های دیواری استفاده کنید . اینکه فضا چقدر بزرگ و یا کوچک باشد جای نگرانی نیست و محدودیت فضا باعث نمیشود که شما از داشتن یک آکواریوم زیبا بی بهره بمانید .

نظر شما ر مورد آکواریوم چیست ؟ و چه پیشنهادی برای دیزاین با آکواریوم دارید؟





:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: