نوشته شده توسط : ali

امروزه در تمام منازل تلویزیون جایگاه خاص خود را دارد و تقریبا میتوان گفت وسیله ای است که همه افراد خانواده به دور آن جمع میشوند . بر این اساس میز تلویزیون نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و تقریبا میتوان گفت که در اکثر منازل نقطه کانونی محسوب میشود و مکانی است که توجه افراد به آن سمت میباشد. بنابر این با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا  اهمیت انتخاب میز تلویزیون مناسب برای هر دکواسیون را با شما در میان بگذاریم.

 

اولین نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که میز تلویزیون جدید را باید متناسب با سبک دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید برای مثال اگر دکوراسیون منزل شما سبک مدرن میباشد باید میز تلویزیون مدرن را نیز انتخاب کنید . پس از انتخاب میز تلویزیون با سبک دلخواه ، نوبت به اندازه ی تلویزیون LCD  و یا LED میرسد که باید میز را طوری انتخاب کنید که حداقل از هر دو طرف به اندازه ی 15 سانتی متر بزرگ تر از تلویزیون باشد.

 

میز تلویزیون

 

رنگ میز تلویزیون نیز باید با تم رنگی دکوراسیون منزل شما نیز همخوانی داشته باشد برای مثال اگر تم رنگی دکوراسیون منزل شما قهوه ای میباشد باید رنگ میز تلویزیون نیز کرم رنگ و یا قهوه ای باشد. 

 

اگر متراژ خانه شما کم است بهتر است میز تلویزیون های کشو دار را برای نگهداری لوازم کوچک و یا حتی کنترل ها انتخاب کنید . میز تلویزیون های کشو دار گزینه مناسبی برای منازلی هستند که کوچک هستند.

 

میز تلویزیون ها از جنس های مختلفی مانند چوب ، فلز ، ام دی اف ، لترون و ... ساخته میشوند . میزهای ام دی اف تنوع محصولی بالایی دارند و در طرح ها و رنگ های مختلف در بازار موجود هستند . میزهای ام دی اف نسبت به میزهای چوبی بسیار سبک تر هستند .

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

طراحی داخلی نئوکلاسیک – ترکیبی از باستان و مدرن

 

نئوکلاسیک در خانواده های ثروتمند اروپایی و آمریکایی در دهه 1700 و اوایل 1800 سرچشمه گرفت و از دکوراسیون یونان باستان و روم الهام گرفت. این یک سبک خاص است که می تواند یک لمس ظریف و زیبایی شناسی جاودانه را برای هر مکانی به ارمغان بیاورد.

 

1. رنگ ها

معمولاً از رنگ های روشن و کرمی برای دیوارها و رنگ های ملایم استفاده می شود. نکته ای که باید هنگام استفاده از استایل به خاطر بسپارید، ایجاد کنتراست کم بین رنگ های پس زمینه و برجسته است تا ظاهری لوکس، ظریف و کلاسیک را به نمایش بگذارید.

2. مبلمان

 

 

طراحی داخلی نئوکلاسیک بر سادگی و تقارن تاکید دارد. بنابراین، یک نکته خوب برای این کار این است که آنچه را که بیشتر ضروری است انتخاب کنید. مبلمان با قاب های چوبی ساده و طراحی ساده، آرایش و میز قهوه، ضیافت و سایر عناصر کلاسیک را در نظر بگیرید.

3. دکوراسیون

برای تزئین اتاقی به سبک نئوکلاسیک می توان عناصری از کلاسیک یونانی و رومی یا باروک و روکوکو فرانسوی مانند ستون ها و ستون ها را انتخاب کرد. علاوه بر این، استفاده از منابع مختلف نور مانند نور طبیعی از پنجره ها و درها، لوسترها، چراغ های دیواری و دیوارکوب ها می تواند اتاق را مجلل و همچنین روشن و دنج جلوه دهد.

4. استفاده مدرن تر از سبک نئوکلاسیک

 

 

مدرن کردن نئوکلاسیک نیز یک گرایش در طراحی داخلی است. برخی از نمونه ها استفاده از کاغذ دیواری داماسک ایتالیایی و سقف های ال ای دی است. در حالی که نگرانی هایی در مورد شکستن سنت سبک نئوکلاسیک وجود دارد، اما در دست طراحان با استعداد، این ویژگی های مدرن می تواند زیبایی ذاتی سبک نئوکلاسیک را حفظ کند، اما ظاهری جدید، تازه و نشاط آور به ارمغان می آورد.

تجمل و ظرافت هسته اصلی طراحی داخلی نئوکلاسیک است. از این رو، همیشه یک انتخاب برتر برای طراحی خانه ها، آپارتمان ها و ادارات با کلاس بالا بوده است.

رابرت آدام (1728 - 92) یکی از مهمترین معماران بریتانیایی بود که به سبک نئوکلاسیک کار می کرد - جنبشی در هنرهای تزئینی و تجسمی که از هنر و فرهنگ "کلاسیک" یونان و روم باستان الهام می گرفت.

رابرت آدام که در کرکالدی، اسکاتلند به دنیا آمد، پسر معمار برجسته ویلیام آدام (1689 - 1748) بود و او را در کارهای خانوادگی دنبال کرد. در سال 1754 او یک تور بزرگ را آغاز کرد و پنج سال را در فرانسه و ایتالیا گذراند و از مکان‌های کلاسیک بازدید کرد و زیر نظر طراح فرانسوی چارلز لوئیس کلریسو و هنرمند ایتالیایی جیووانی باتیستا پیرانسی به مطالعه معماری پرداخت. آدام در بازگشت، مطب خود را در لندن با برادرش جیمز تأسیس کرد. اگرچه معماری کلاسیک قبلاً رواج یافته بود، آدام یک سبک متمایز و بسیار منحصر به فرد ایجاد کرد که در تمام عناصر دکوراسیون داخلی، از سقف، دیوارها و کف گرفته تا مبلمان، نقره و سرامیک به کار رفت. همانطور که شناخته شد، "سبک آدام" بسیار محبوب بود و تأثیر ماندگاری بر معماری و طراحی داخلی بریتانیا داشت.

آثاری از آدم در حالی که در سال 1757 در ایتالیا بود نشان می دهد که او تصمیم گرفته بود برجسته ترین معمار بریتانیا شود. این یک آرزوی عادی برای یک معمار جوان بریتانیایی در تور بزرگ بود، اما آدام در میل به آوردن چیزی که او «یک سبک واقعی و بزرگ و ساده» می‌نامید، غیرعادی بود. بر خلاف بسیاری از معاصران خود، آدام یک شبکه آماده از دوستان و روابط نجیب نداشت و آنقدر مشغول یادگیری نقاشی بود تا بتواند ارتباطی برقرار کند که مشتریانی را برای کار آینده او فراهم کند. اما آنچه که او در ارتباطات نداشت، آدام با انگیزه و اراده همراه با شانس فراوان جبران کرد.

در بازگشت به بریتانیا در سال 1758، آدام به تالار کدلستون دعوت شد که صاحب آن، لرد اسکارسدیل، را با نقاشی های ایتالیایی خود تحت تأثیر قرار داد. اینجا بود که اسکارسدیل در حال ساختن خانه ای بود و جیمز استوارت، یکی دیگر از پیشگامان نئوکلاسیک، روی فضای داخلی کار می کرد. آدام توانست با حمله به طرح‌های نئوکلاسیک خود به‌عنوان «بقدر زیاد و مضحک بد که تمام توصیف‌ها را طلب می‌کردند» استوارت را از پروژه اخراج کند و خودش خانه را تکمیل کرد. ریشه اسکاتلندی آدام نیز نقش مهمی در کمک به او برای منصوب شدن توسط بسیاری از مشتریان معتبر ایفا کرد. لرد بوت، همکار اسکاتلندی و وزیر پادشاه جورج سوم، به آدام کمک کرد تا به همراه ویلیام چمبرز به عنوان معمار سلطنتی منصوب شود.



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

 

دکوراسیون منزل خود را به هر سبکی که چیده باشید باید محلی را به عنوان نقطه کانونی در نظر بگیرید . این نقطه کانونی میتواند شومینه ، میز تلویزیون و یا حتی آکواریوم باشد . اگر آکواریوم را به عنون نقطه کانونی در نظر گرفته اید پس باید پس از انتخاب مبلمان و میز جلو مبلی جدید به فکر چیدن آنها مقابل روبروی این آکواریوم باشید .

هر لوازم دکوراتیو در منزل که به عنوان نقطه کانونی در نظر گرفته میشود باید مابقی لوازم مانند مبلمان و .. روبروی آن چیده شود تا توجه افراد را به خود جلب کند . آکواریوم فضای منزل را بسیار دلنشین میکند . از آکواریوم میتوان علاوه بر فضای منزل در مکان های دیگری نیز استفاده کرد . برای آکواریوم ها میتوان از آبزیان متفاوت و زیبا استفاده کرد .

 

آکواریوم

 

 

برای کتابخانه ، اپن آشپزخانه و .. میتوان از آن استفاده کرد . این امکان برای شما وجود دارد که از چند آکواریوم در منزل استفاده کنید پس خود را تنها به یک آکواریوم محدود نکنید .

حتی الامکان سعی کنید از آکواریومی استفاده کنید که بتوانید روی آن را بپوشانید تا از پخش شدن بوی نامطبوع آن در فضای منزل جلوگیری کنید . شما میتوانید از یک آکواریوم به جای پارتیشن برای جداسازی بخش هایی از خانه استفاده کنید  در واقع با این کار به یک جداساز بسیار متفاوت دست پیدا کرده اید .

 

آکواریوم دیواری

 

 

حتی میتوانید از این آکواریوم ها برای دیزاین و طراحی در آشپزخانه نیز استفاده کنید . میتوانید بخشی از آشپزخانه را برای قراردادن آکواریوم انتخاب کنید . اگر فضای کافی برای نگهداری آکواریوم در منزل ندارید نگران نباشید . میتوانید از آکواریوم های دیواری استفاده کنید . اینکه فضا چقدر بزرگ و یا کوچک باشد جای نگرانی نیست و محدودیت فضا باعث نمیشود که شما از داشتن یک آکواریوم زیبا بی بهره بمانید .

نظر شما ر مورد آکواریوم چیست ؟ و چه پیشنهادی برای دیزاین با آکواریوم دارید؟



:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

 

پذیرایی و نشیمن از آن جهت که مکان اصلی برای وقت گذرانی در کنار دیگر اعضای خانواده و یا پذیرایی از مهمانان است، از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو داشتن حس آرامش و راحتی در این بخش از خانه بسیار مهم است. پس برای داشتن آرامش در این قسمت باید با دقت بیشتری به انتخاب طرح دکوراسیون ، نحوه چیدمان مبلمان و یا انتخاب هر یک از عناصر دکوراسیونی بپردازیم.

تابلو های تزیینی یکی از این عناصر دکوراتیو در پذیرایی می‌باشد که باید به دقت اننتخاب شوند. در این مقاله ما سع کرده ایم در رابطه با انتخاب و خرید بهترین تابلو متناسب با سبک پذیرایی تان مطالبی را گرد آوری کرده و برای شما ایده هایی جالب و ساده را درمیان بگذاریم 

سبک دکوراسیونی پذیرایی تان را مشخص کنید

در زمان خرید تابلو برای پذیرایی اولین موضوعی که باید به آن توجه فرمایید انتخاب سبک دکوراسیونی پذیرایی تان است. به همین دلیل شما باید قبل از هر کاری با توجه به شخصیت و سلایق خودتان یک سبک دکوراسیونی از میان سبک های گوناگون انتخاب نمایید. و به دنبال تابلوهایی متناسب با آن بروید. برای مثال برای دکوراسیون پذیرایی مدرن شما بهتر است از انتخاب تابلو هایی به سبک سلطنتی اجتناب کنید. چراکه هیچگونه تناسبی که در فضا ایجاد نمی شود، هیچ کدام از اجزای دکوراسیونی تان نیز نمی تواند خود را نشان دهد.

ارتفاع مناسب تابلو

برای آنکه بدانید بهترین فاصله برای نصب تابلو چه اندازه ایست یادتان باشد به حالت کلی هر تابلو باید حدود ۱۵۲ الی ۱۵۶ سانتیمتر با سطح زمین فاصله داشته باشد؛ اگر سقف ساختمانی بلند باشد این میزان از ارتفاع را تا حدود ۱۶۵ سانتی در نظر خواهیم گرفت. یادتان باشد محل قرارگیری هر تابلو به‌شدت تحت تأثیر اشیای دیگری است که در اطرافش قرار دارند. اگر این روش برای شما سخت است، می‌توانید جایی که انتخاب کرده‌اید تا تابلو را نصب کنید، در نظر بگیرید که مبلمان زیر آن حدود ۲۰ تا ۳۰ سانتی‌متر تا انتهای تابلوی نصب‌شده فاصله داشته باشد. نکته مهم دیگر این است که دقت کنید بدون در نظر گرفتن در و پنجره تابلو دقیقاً وسط مبلمان شما نصب شود.

تابلوی بزرگ برای پذیرایی

تابلو ها جزو آن دسته از وسایل منزل هستند که به تنهایی جلوه پذیرایی رو دگرگون میسازند . این موضوع باعث شده تا تعداد زیادی از مردم بعد دیزاین پذیرایی به دنبال خرید تابلو برای پذیرایی باشن چون می دونن وجود یک تابلو توی پذیرایی تا چه اندازه می تونه مفید و کاربردی باشه . تابلو ها می تونن اون حال و هوای خاصی که مد نظر دارید رو به بیننده ها و ساکنین القا کنن . شاید تابلو ها رو بشه جزو اولین مواردی به حساب آورد که چشم مهمونای شمارو به خودش خیره می کنه.

نکاتی در هنگام نصب تابلو ها در پذیرایی

  • هنگام خرید تابلو به محل نصب آن در پذیرایی فکر کنید. سعی کنید تابلوهای بزرگ را روی دیوارهای اصلی پذیرایی نصب کنید.
  • دیوار پشت مبلمان راحتی معمولاً بهترین مکان برای نصب تابلو است. اما باید در نظر داشته باشید که طول تابلوها نباید از طول کاناپه بیشتر باشد.
  • تابلوهای کوچکتر را گاهی به جای نصب روی دیوار می‌توان روی میز یا شلف قرار داد.
  • برای نصب تابلوهای مدرن در اتاق پذیرایی یا اتاق نشیمن بهتر است که آن‌ها را پشت سر کاناپه اصلی یا روی دیوار کانونی نصب کنید.
  • عرض تابلوی شما نباید بیشتر از عرض کاناپه باشد. اندازه ایده‌آل این است که عرض آن، حداکثر دو سوم دیوار بالای مبل، پیش برود. در مورد نصب گروهی تابلوها هم این نکته را رعایت کنید.
  • اگر ارتفاع تابلوها خیلی بالاتر یا پایین‌تر از خط دید باشند، فضا را بی‌تناسب نشان می‌دهند پس تابلو ها را طوری نصب کنید که با سطح دید شما هم تراز باشند.

استفاده از شلف دیواری

یکی از راه هایی که می توانید برای چیدمان تابلوی پذیرایی خود به کار بگیرید و باید در زمان خرید تابلوی پذیرایی آن را مد نظر داشته باشید استفاده از شلف دیواری است. همان طور که در این تصویر می بینید استفاده از یک شلف سراسری بر روی دیوار، آن هم با ارتفاع کم و قرار دادن تعدادی تابلوی زیبا در دکوراسیون پذیرایی می تواند ایده ای جالب و البته منحصر به فرد باشد.

استفاده از تابلوهای هنری دست ساز

شما می توانید به سراغ ایده هایی هنری تر و البته خاص تر بروید. همان طور که در این تصویر نیز مشاهده می کنید یکی از ایده های زیبا برای خرید تابلو برای پذیرایی تهیه نمونه های دست ساز است. چیزی که در این تصویر مشاهده می کنید به خوبی نشان می دهد که نتیجه ای که این مورد به دنبال دارد کاملا قابل توجه خواهد بود.

مطالب خواندنی بیشتر:

خرید میز جلو مبلی

طراحی دیوار پشت میز تلویزیون

سبک دکوراسیون بروتالیسم

دکوراسیون اتاق خواب ایرانی

 



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

 

اگر از آن دسته افرادی هستید که همیشه سادگی را انتخاب میکنید ، سبک دکوراسیون مینیمال بهترین گزینه برای شما میباشد . کلمه مینیمال به معنی حداقل ها میباشد . در صنعت دکوراسیون نیز این کلمه به معنی استفاده حداقلی از لوازم دکوراتیو و ساده تر کردن فضای منزل میباشد که هیچ نوع  پیچیدگی در آن دیده نمیشود و دارای نظم و آرامش خاصی است . سبک مینیمال بر ظاهر ساده لوازم دکوراتیو منزل تاکید دارد . این سبک از دکوراسیون را میتوان برای اتاق نشیمن ، اتاق خواب ، اتاق کار ، دفاتر اداری و ... استفاده کرد .

 

 

عناصر و متریالی که برای دکوراسیون مدرن کاربرد دارد چوب و فلز هستند که خود نماد سادگی میباشند . بدین منظور میتوانید از مبلمان ، میز جلو مبلی مدرن و میز تلویزیون های مدرن استفاده کنید که منبت کاری ، تجملات و زرق و برق برای این سبک از کارها معنا و مفهومی ندارد .

 

 

لوازم دکوراتیو منزل را باید براساس کارایی آنها انتخاب کنید و بچینید چراکه لوازم غیر ضروری منزل که جنبه ی تزیینی و تجملی دارند در این سبک از دکوراسیون جایگاهی ندارند . پس برای داشتن دکوراسیون مینیمال بهتر از از کابینت ها و فضای کمدها به خوبی استفاده کنید تا مجبور نشوید مقداری از لوازم را در اتاق نشیمن بچینید چراکه این این سبک بر استفاده حداقلی از لوازم تاکید دارد . بنابراین بهتر از از دستگیره های توکار برای کابینت ها و کمدهای ریلی استفاده کنید .

 

برای پیاده سازی این سبک بهتر است از اشکال هندسی مربع ، مستطیل و یا دایره که نماد سادگی هستند استفاده کنید .

 

نورپردازی در این سبک از اهمیت بالایی برخوردار است برای همین منظور از پنجره های بزرگ و پرده های نازک استفاده میکنند همچنین میتوانید از لامپ های هالوژنی و چراغ های سقفی نیز استفاده کنید . برای رنگ آمیزی دیوارها نیز بهتر است از رنگ های روشن استفاده کنید تا منزلتان روشن تر و دلبازتر به نظر برسد .

 

 

سطوح صاف و مسطح از نمادهای بارز این سبک از دکوراسیون میباشد که در اجرای این سبک بسیار دیده میشوند . بنابراین بهتر است از مبلمان پایه کوتاه و کم ارتفاع با اشکال ساده و سطوح صاف استفاده کنید . برای کفپوش ها نیز بهتر است از رنگ های روشن و ساده استفاده کنید . همچنین فرش های ایرانی را به دلیل شلوغ بودن طراحی هایشان فراموش کنید . پس فرشی را انتخاب کنید که دارای رنگ خنثی و ساده باشد . برای سبک مینیمال تنها باید از رنگ های خنثی استفاده کرد که این رنگ ها شامل  رنگ های روشن بخصوص رنگ سفید که نماد سبک مینیمال است ، میباشند .

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

اتاق نشیمن یکی از اصلی ترین و در عین حال پر رفت و آمدترین بخش های منزل می باشد که از اهمیت بسیاری برخوردار است. به همین دلیل باید در انتخاب وسایل و عناصر موجود در این بخش از خانه نهایت دقت و حوصله را به کار برد. در بیشتر مواقع انتخاب میز جلو مبلی به همراه مبلمان صورت می گیرد و از این نظر ایجاد هماهنگی بین اجزا کار راحت تری است. خرید میز جلو مبلی متناسب با دکوراسیون اتاق نشیمن می‌تواند تغییرات بسیار در منزل شما ایجاد کند.

میز های جلو مبلی در منزل کاربرد های متفاوتی دارند به طور مثال وسایل پذیرایی و دکوری هایتان را بر روی آن بچینید و یا از مهمانانتان پذیرایی کنید. توجه داشته باشید میز های جلو مبلی تنها جنبه زینتی برای دکوراسیون پذیرایی ندارند. میز جلو مبلی علاوه بر جنبه تزیینی، می تواند عنصری کاملا کاربردی باشد. از این رو میز جلو مبلی یکی از وسایل ضروری اتاق نشیمن تبدیل کرده است البته توجه داشته باشید در هنگام خرید میز جلو مبلی حتما سبک طراحی آن را با دیگر اجزای دکوراسیونی هماهنگ انتخاب کنید.

عوامل موثر در قیمت میز جلو مبلی

اولین موردی در قیمت میز جلو مبلی تاثیر گذار است متریال به کار رفته در ساخت آن است. شاید یک میز جلو مبلی نظر شما را به خود جلب کند که قیمت آن نسبت به بقیه میز جلو مبلی ها ارزان تر باشد . اما در ساخت آن از متریال مرغوب استفاده نکرده باشند پیشنهاد میکنیم که تا جای امکان با توجه به بودجه خود ،میزی با کیفیت مناسب تهیه کنید. نکته بعدی که در قیمت میز جلو مبلی ها تاثیر دارد نحوه ساخت آنهاست .

برخی از میز جلو مبلی های ارزان از جنس پلی استر ساخته می‌شوند که شاید قیمت ارزانی داشته باشند و از نمای دور زیبا به نظر برسند اما اگر کمی نزدیک تر بیایید و دقت کنید متوجه ایرادات بسیاری در طراحی و ساخت این نوع از میز جلو مبلی ها پیدا خواهید کرد. پس در خرید میز جلو مبلی و میز عسلی خود نهایت دقت را بکارگیرید. رنگ این نوع از میز جلو مبلی ها بعد از گذشت زمان تغییر خواهد کرد در نتیجه مجبور به خرید یک میز جدید خواهید شد.

عامل دیگری که در قیمت میز جلو مبلی ها تاثیر گذار است، هنر به کار رفته در آن میباشد . در ساخت برخی از میز جلو مبلی های زیبا ، بخصوص میز جلو مبلی های کلاسیک از هنر های دستی استفاده شده است که باعث میشود قیمت این میز ها نسبت به بقیه بیشتر باشد اما طراحی آنها بسیار چشم نواز و خیره کننده است با توجه به میزان هنری که روی میز جلو مبلی انجام شده است قیمت آن متغیر خواهد بود.

عوامل متعدد دیگری نیز وجود دارد که در خرید میز جلو مبلی و قیمت تمام شده آن تاثیر گذار است از جمله :

  • گرانتی و یا ارائه خدمات پس از فروش کالا به مشتری 
  • نوع ساخت داخلی و یا وارداتی بودن میز
  • بکارگیری ابزارالات بروز در ساخت
  • ابعاد و میزان مصرف مواد اولیه

خرید میز جلو مبلی مدرن

مبلمان بکارگرفته شده در سبک دکوراسیونی مدرن تنها در فرم‌های مورد نظر و بدون هیچ گونه خطوط خمیده و یا پیچیدگی ساخته و از ایجاد جزییات اضافه در طراحی آنها خودداری می‌شود. فضاهای داخلی در دکوراسیون سبک مدرن داری طراحی ارگانیک و طبیعی در عین حال سادگی هستند و زیاد سخت گیرانه نیستند. این خصوصیت در تزیینات و وسایل این دکوراسیون به خوبی قابل مشاهده است. 

 

خرید میز جلو مبلی مدرن

خرید میز جلو مبلی مدرن

 

میز جلو مبلی هایی که در این نوع سبک معمولا بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند دارای طرحی ساده با پایه های فلزی میباشند. وجود فلز در این سبک از دکوراسیون نمادی از سختی و مدرنیته میباشد که باعث ایجاد جلوه های درخشان در کلیت دکوراسیون منزل نیز می‌شود. چون در سبک دکوراسیون مدرن خبری از شلوغی و خطوط خمیده نیست پس در طراحی میز جلو مبلی های متناسب با این سبک خبری از تراش کاری و ایجاد خطوط هنرمندانه نیست که این خود در قیمت این میز ها تاثیر گذار است.

با این حال عوامل دیگری در قیمت این میز جلو مبلی ها تاثیر گذار است ، که به کیفیت متریال و فرآیند ساخت آن میتوان اشاره نمود . در این مدل از میز ها معمولا صفحه از جنس ام دی اف و یا چوب میباشد که اگر انتخاب شما یک میز جلو مبلی مدرن با صفحه چوبی باشد ، باید مبلغ بیشتر برای خرید آن در نظر بگیریید. اما اگر میخواهید میز جلو مبلی مدرن با قیمت پایین تری تهیه کنید ،نوع ام دی اف ای را به شما پیشنهاد میکنیم.

خرید میز جلو مبلی کلاسیک

مبلمان آنتیک پر از منبت کاری، دیوارهای گچبری شده، لوسترهای چشمگیر، تزیینات شگفت انگیز، دکوری های حکاکی شده، پرده های فاخر و رنگ های شکیل و سنگین تداعی کننده سبک دکوراسیون کلاسیک است. ویژگی هایی که نام برده شد، خصوصیات این سبک دکوراسیونی هستند. وقتی این ویژگی ها در کنار هم برای دکوراسیون منزل به کار روند، شما می توانید فضایی سرشار از اصالت و ابهت را تجربه کنید. سبک کلاسیک برای کسانی که وقار در دکوراسیون را به دیگر چیزها ترجیح می دهند، مناسب است.

 

 خرید میز جلو مبلی کلاسیک

خرید میز جلو مبلی کلاسیک

خرید میز جلو مبلی کلاسیک

 

میز جلو مبلی هایی که در این نوع سبک استفاده می‌شوند . قیمت این میز ها معمولا نسبت به میز های دیگر به واسطه فرآیند تولید و هنرمندی هایی که بر روی آنها صورت میگیرد بیشتر است اما اگر واقعا طرفدار سبک کلاسیک هستید خرید میز جلو مبلی کلاسیک برای دکوراسیون منزلتان را به شما پیشنهاد میکینم نکته مهم در این مورد این است که کیفیت را فدای زیبایی نکنید. زیرا در کوتاه مدت و یا میان مدت دوباره مجبور به خرید میز جلو مبلی دیگری می‌شوید.

با دقت جزییات حکاکی شده بر روی میز را بررسی کنید . رنگ به کار رفته در میز جلو مبلی نباید پوسته پوسته و یا ترک خورده باشد. چوب به کار رفته شده در میز از جنس مناسبی باشد که با مرور زمان خمیده نشود. اگر فضایی برای ذخیره سازی لوازم خود نیاز دارید ،در هنگام خرید کاربردی بودن میز را نیز در نظر داشته باشید . در نهایت ابعاد و وزن آنرا در نظر بگیرید تا بهترین خرید راانجام دهید.

مطالب خواندنی بیشتر:

میز جلو مبلی تاثیر گذار در جلوه مبلمان شما

میز جلو مبلی استیل، برای کدوم دکوراسیون مناسبه؟

۱۴ مدل از جدید ترین میز جلو مبلی های با طراحی خلاقانه

میز جلو مبلی منزل را چگونه انتخاب کنیم؟



:: برچسب‌ها: خرید میز جلو مبلی ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

 

عناصر مختلفی در دکوراسیون آشپزخانه تاثیر گذارند . از جمله این  عناصر میتوان به سبک ساخت آشپزخانه ، کابینت ها ، میز و صندلی ، فرش ، و لوازم آشپزخانه اشاره کرد . کابیت ها از اجزای مهم دکوراسیون آشپزخانه هستند که رنگ و طرح آنها را باید با توجه به سبک کلی دکوراسیون منزل در انتخاب کرد . رنگ نسکافه ای از طیف روشن رنگ قهوه ای به شمار میرود .  استفاده از این رنگ برای کابینت ها بسیار شیک و خاص میباشد .

 

 

انتخاب رنگ سفید برای کابینت آشپزخانه باعث بزرگتر نشان دادن فضای آشپزخانه و همچنین باعث انعکاس نور بیشتر در آشپزخانه میشود . رنگ سفید بهترین رنگ در اجرای دکوراسیون مدرن و یا مینیمال میباشد . ترکیب این رنگ با رنگ های آجری ، قهوه ای ، و انواع چوب بسیار جذاب و خیره کننده است .

 

 

 

 

 

 

 

با اضافه کردن چند گلدان به آشپزخانه میتوانید فضا را بسیار دلچسب دیزاین کنید چراکه  حس طراوت و شادابی را به آشپزخانه شما میبخشند .

 

 

 

 

 

برای نگهداری وسایل ریز و کاربردی میتوانید از شلف برای فضای آشپزخانه استفاده کنید . البته استفاده از شلف به جای کابینت توصیه نمیشود اما اگر به درستی از آنها استفاده کنید بسیار زیبا و کاربردی نیز خواهند بود .

 

 

 

 

وجود یک میز کوچک در آشپزخانه بسیار دلپسب و زیبا خواهد بود .  میتوانید از میز و صندلی های صبحانه خوری برای فضای آشپزخانه استفاده کنید که فضای میز را هم به فضای آشپزخانه اضافه کنید . همچنین میتوانید از یک گلدان کوچک نیز برای تزیین این میز استفاده کنید .

 

 

 

 

 

برای انتخاب کف پوش آشپزخانه باید به چند نکته توجه کنید . شستشوی آسان ، زیبایی و دوام این کف پوش ها بسیار حائز اهمیت است . رنگ کف پوش را طوری انتخاب کنید که با تم رنگی دکوراسیون آشپزخانه هماهنگ باشد .

 

 

 

مشاهده مطالب بیشتر

نکات چیدمان تابلو

نکات چیدمان مبل

7 ایده خلاقانه رنگ آمیزی دیوار

 

 

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

 

امروزه دکوراسیون فلزی طرفداران زیادی دارد چرا که با متریال خاص باعث ایجاد جلوه ای متفاوت در منزل میشوند . اگر به دنبال دکوراسیون مدرن هستید یکی از بهترین گزینه ها فلز میباشد . میتوانید کمی متفاوت بیاندیشید و سعی در اجرای سبک مینیمال و ساده برای منزل خود داشته باشید . شلف های فلزی ، مبلمان پایه فلزی ، میز عسلی و میز تلویزیون پایه فلزی عناصری هستند که در زیبایی و متفاوت بودن دکوراسیون منزلتان نقش دارند . میتوانید از دیوار منزل خود برای نگهداری وسیله ها استفاده کنید پس قفسه های فلزی در این راستا کمک بسیار بزرگی به شما میکنند . همچنین میتوانید از قفسه های شیبدار برای نگداری کتاب ها به شیوه ای نوین استفاده کنید .

 

 

 

 

 

یکی از رایج ترین و زیباترین سبک ها ، ترکیب مبل های پایه فلزی با انواع پارچه ها میباشد . انواع پارچه های چرم ، مخمل ، کتان و .. را میتوان با پایه های فلزی ترکیب کرد . برای انتخاب پارچه ی مبلمان باید به جنس و رنگ پایه ها توجه کرد . برای اجرای سبک مینیمال نیز میتوانید از ترکیب پایه های فلزی و سنگ و شیشه نیز استفاده کنید . ترکیب این دو میتواند فضای کاملا مدرنی را برای دکوراسیون منزل شما رقم بزند .

 

 

 

 

 

 

 

یکی دیگر از ترکیب هایی که میتوانید داشته باشید ترکیب فلز و چوب میباشد . نکته ای که باید به آن توجه کنید هماهنگی رنگ فلز با رنگ چوب است . برای ایجاد فضایی گرم در منزل میتوانید رنگ فلز را طلایی و یا مسی انتخاب کنید .

 

 

 

 

 

یکی از جذاب ترین طراحی ها لوازم دکوراتیو فلزی مانند جا شمعی ، آباژور و مجسمه های فلزی میباشد . که علاوه بر زیبایی ، متفاوت بودن را نیز به منزلتان هدیه میدهند .

 

 

 

استفاده از زنجیرهای فلزی برای دکوراسیون نیز بسیار زیبا و متفاوت است . این زنجیرها دارای بافت ظریف و زیبایی میباشند و برای تزیین انواع جا شمعی ، لوستر ها ، گلدان ها و .... مناسب هستند .

 

 

مشاهده مطالب بیشتر

طراحی اتاق خواب مدرن

دکوراسیون غذاخوری در خانه پلان باز 

چیدمان گوشه های اتاق نشیمن



:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

 

 

مردم در همه جای دنیا به سمت سکونت در خانه های آپارتمانی کوچک در حرکت هستند . فضای محدود در این منازل افراد را مجبور به طراحی خلاقانه برای استفاده از حداکثر فضا میکند . این مقاله به شما کمک میکند تا با ایده های جذاب طراحی خانه های کوچک آپارتمانی آشنا شوید و بتوانید از همین فضای محدود بیشترین بهره را ببرید .

 

   طراحی اتاق خواب و استفاده از تمامی فضاهای موجود

قطعا اولین سوالی که به ذهنتان میرسد این است که وسایلتان را کجا قرار دهید . میتوانید برای اطراف و زیر تخت ، کشو هایی تعبیه کنید و از آنها برای نگهداری وسایلتان استفاده کنید . همچنین شلف ها و کمد های دیواری بهترین گزینه برای استفاده از فضای محدود اتاق هستند .

 

شلف

تخت خواب جک دار

تخت خواب کشو دار

 

 

 استفاده از میزجلو مبلی گرد و یا بیضی

برای منازل با متراژ کم بهتر است از میزجلومبلی های گرد یا بیضی استفاده شود . با استفاده از این میز جلو مبلی ها رفت و آمد در اتاق نشیمن راحت تر میشود . امروزه میز جلو مبلی مدرن  با اشکال هندسی گرد و یا بیضی طرفداران بسیاری دارد .

 

 

میز جلو مبلی بیضی

 

 

استفاده از رنگ های روشن برای دکوراسیون منزل 

استفاده از رنگ های روشن در فضاهای کوچک باعث بزرگتر نشان دادن آن میشود .  سعی کنید از رنگ های سفید ، کرم و فیلی رنگ برای دکوراسیون منزلتان استفاده کنید . همچنین میتوانید برای سطوح مختلف از رنگ های گرم برای ایجاد سطح تمایز استفاده کنید ، برای مثال استفاده از گلدان ها، تابلو ها و کوسن هایی با رنگ گرم جلوه ی ویژه ای به دکوراسیون منزلتان میبخشد .

 

 

دکوراسیون با رنگ روشن

 

 

استفاده از پله های کشویی ، تخت های تاشو و تجهیزات متحرک که به طور دلخواه جمع یا باز میشوند

استفاده از راه پله های کشویی برای محل خواب ایده ای بسیار خلاقانه ونوین میباشد که با جمع کردن این پله ها در طول روز ، فضای منزل آزاد و باز میشود .

 

تخت تاشو

 

 

 استفاده از دیوار های ریلی و متحرک

 استفاده از دیوار های ریلی متحرک برای مکان هایی با متراژ کم میتواند گزینه ی خوبی در معماری های مدرن برای جداسازی فضا باشند . همچنین جمع شدن  این پارتیشن ها  فضای بزرگتری را فراهم میکنند .

 

دیوار ریلی و متحرک

 

 اجرای سبک دکوراسیون مدرن و یا مینیمال برای فضاهای کوچک

دکوراسیون منزل خود را میتوانید به سبک مدرن و یا مینیمال برای بزرگتر نشان دادن فضا اجرا کنید . چرا که در این نوع سبک ها بیشتر از رنگ های خنثی استفاده میشود که هم فضای منزل را بزرگتر جلوه میدهد و هم با خالی نگه داشتن بخشی از فضای خانه میتوانید جلوه ی بشتری به آن ببخشید .

 

 دکوراسیون مینیمال

 

 از فضای جلوی درب ورودی نیز استفاده کنید

 میتوانید از فضای جلوی درب ورودی برای پیاده سازی شلف و یا کمد و جا کفشی استفاده کنید که هم فضای بیشتری برای نگهداری وسایل داشته باشید و هم به مرتب شدن وسیله ها و بزرگتر نشان دادن فضای منزل کمک کنید .

 

کمد در ورودی

 

مطالب بیشتر

دکوراسیون آشپزخانه

دکوراسیون مینیمال اتاق نشیمن

دکوراسیون اتاق خواب

 



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

زمانی که می خواهید اتاق نشیمن را طراحی کنید، یکی از مهم ترین مواردی که باید به آن توجه داشته باشید رنگ های به کار رفته در مکان و هماهنگی این رنگ ها با یکدیگر است. در زمان انجام دکوراسیون باید تمام موارد را در نظر گرفته و میان سطوح بزرگی مانند: کفپوش و دیوار ها با مبلمان و اكسسوار ها هماهنگی ایجاد کنید. اتاق نشیمن که در مرکز خانه قرار داشته و برای استراحت کردن بعد از یک روز طولانی و همین طور برای پذیرایی از مهمان ها مورد استفاده قرار می گیرد، بزرگ ترین بخش هر خانه ای به شمار می رود و در واقع به عنوان ویترین خانه شناخته می شود.

به همین دلیل هر فردی به طراحی اتاق نشیمن کمی بیشتر از نقاط دیگر توجه می کند و برای این که این مکان دارای ظاهری خاص و منحصر به فرد باشد تلاش بیشتری را از خود نشان می دهد و برای دکوراسیون اتاق نشیمن تمام لوازم و اکسسوارها را با دقت خاصی انتخاب کرده و تلاش می کند تا میان تمام لوازم موجود در این مکان ارتباط و هارمونی ایجاد کند.

به راحتی می توان گفت که در راس تمام اشیاء و تمام عناصری که یک دکوراسیون را تشکیل می دهند رنگ ها قرار دارند. رنگ ها علاوه بر این که شخصیت و سلیقه شخصی ما را به نمایش می گذارند، بر روی انسان تاثیرات مثبت و منفی نیز ایجاد می کنند. به همین دلیل در طراحی داخلی یک خانه، رنگ مبلمان، اکسسوار ها و دیوار ها از مهم ترین موارد به شمار می رود. یک دکوراسیون بی نظیر با انتخاب رنگ اشتباه برای دیوار ها می تواند بسیار ضعیف و معمولی دیده شود و یا بالعکس، اتاقی که با لوازمی معمولی طراحی شده است، با انتخاب رنگ مناسب برای دیوار ها می تواند به مکانی زیبا و بی نقص تبدیل شود.

بکارگیری تک رنگ در اتاق نشیمن

به دکوراسیونی که تنها با به کار بردن تنالیته های متفاوت یک رنگ طراحی شده باشد، دکوراسیون تک رنگ گفته می شود. پرکاربرد ترین و محبوب ترین دکوراسیون های تک رنگ، طراحی هایی هستند که رنگ های سیاه و سفید به عنوان رنگ های غالب در آن ها به کار برده شده است.

دکوراسیون سیاه و سفید زمانی که توسط افراد حرفه ای شکل بگیرد نتیجه ای بی نظیر حاصل خواهد شد، اما در صورتی که توسط افراد بی تجربه به کار برده شود ممکن است که فضایی آزار دهنده و خسته کننده ایجاد شود. در کنار کاربرد حرفه ای این دو رنگ متضاد می توان از تنالیته های رنگ طوسی نیز در کنار آن ها استفاده کرد. با به کار بردن یک یا دو عدد از تنالیته های رنگ طوسی می توان میان رنگ های سیاه و سفید ارتباط بر قرار کرده و به مکان ظاهری زیبا بخشید. البته در صورت تمایل می توانید به میزان بسیار کمی از رنگ های دیگر نیز استفاده کنید.

در دکوراسیون تک رنگ نیازی نیست که به طور مطلق از رنگ سیاه و یا رنگ سفید استفاده کنید. در کنار رنگ سفید با به کار بردن طوسی روشن و مقدار کمی رنگ سیاه می توانید دکوراسیونی صددرصد تک رنگ، ظریف، دلباز و روشن ایجاد کنید.

در طراحی تک رنگ که هم در دکوراسیون و هم در دنیای مد بسیار پرکاربرد و محبوب است، به جای رنگ طوسی می توان از رنگ های دیگری نیز برای به نمایش گذاشتن احساسات استفاده کرد. با این روش طراحی و دکوراسیونی پر مدعا ایجاد خواهید کرد.

بکارگیری رنگ های خنثی در اتاق نشیمن

اگر چه خانه ای که با رنگ های خنشی دکوراسیون شده باشد آرامش بخش است اما هیچ حسی را به شما القا نمیکند و ممکن است گاهی سرد و بی روح جلوه کند. این ترکیب های هوشمند طراحی برای جلب توجه کردن تلاش نمیکند بلکه فضایی شیک و آرام را ارائه میدهد که حس آسایش را به شما منتقل میکند. راهکارهای زیادی برای طراحی آرام و خنثی اما همچنان با هویت وجود دارد. خانه ای که ردپایی از شما در آن دیده شود و مختص خودتان باشد. این ایده ها را برای الهام گرفتن از آنها دنبال کنید.

در یک نشیمن به سبک راستیک میز پارچه ای کوتاه به رنگ مشکی در وسط و بین دو مبل سفید رنگ یک نقطه عطف خوب ایجاد میکند. به علاوه پارچه نرم و لبه های گرد باعث میشود خیلی خارج از این فضای خنثی و نرم به نظر نیاید. قاب مشکی تابلوها نیز به پیوند دادن آن به فضا کمک میکند.

چوبهای به رنگ روشن مثل چوب صنوبر و چوب بلوط روشن از عناصر ثابت ترکیب در دکوراسیون خنثی است اما چوب تیره نیز میتواند در کنار آن در دکور خنثی تاثیر زیادی داشته باشد. از وسایلی با خطهای صاف و باریک چوب تیره همانند، صندلی و قفسه برای ایجاد تضاد در یک پالت خنثی استفاده کنید.

اضافه کردن تکه ای رنگ تیره در دکور، مثل یک لوستر سقفی در وسط نشیمن به عنوان یک نقطه عطف به خوبی کابرد دارد و باعث میشود چشم به سمت مرکز اتاق هدایت شود. باقی گذاشتن بقیه دکوراسیون در حالتی خنثی و بی رنگ بدون هیچ جزئیاتی مثل: پرده و کوسن یک اتمسفر بسیار مدرن و معاصر ایجاد میکند.

اگر فضای شما در سادگی و بی نقشی زیادی فرو رفته است، راه راه کلاسیک را به ترکیبتان اضافه کنید. مثل این پارچه راه راه سفید و خاکستری کمرنگ که برای مبلمان انتخاب شده است و ظرافت هوشمندانه ای را به دکوراسیون اضافه میکند.

در یک نشیمن کوچک و باریک انتخاب رنگ های سرد و خنثی برای مبلمان کاری هوشمندانه است که باعث میشود فضا بزرگتر به نظر بیاید همچنین اجازه میدهد عناصر دکوراتیو دیگر جلوه بیشتری داشته باشند.

یکی از بهترین و ساده ترین راهها برای آوردن حس سرزندگی در یک دکوراسیون بی رنگ و خنثی استفاده از گیاهان سبز در فضای داخلی منزل است. گیاهان چه بزرگ مثل یک گلدان در یک گوشه از نشیمن و چه کوچک مثل مجموعه ای از گلدان های کوچک کاکتوس کیفیت فضای نشیمن شما را بهبود بخشیده و رنگ و طراوت را به آن هدیه میکند. در خرید گیاهان نحوه نگهداری و میزان نور لازم برای رشد گیاه را در نظر داشته باشید، تا بهترین گیاه را متناسب با فضای منزل خود خریداری کنید. با انتخاب وسایل بزرگ و اصلی منزل مثل مبلمان و پرده ها در رنگ های آرام، این فرصت را دارید که طرح های ساده را در جزئیات وارد فضای نشیمن منزل خود کنید.

بکارگیری رنگ های گرم در اتاق نشیمن

برای ایجاد فضایی گرم و صمیمی در اتاق نشیمن به طور طبیعی باید از رنگ های گرم استفاده کنید. اما این بدین معنا نیست که تمام اتاق را برای مثال: به رنگ قرمز رنگ آمیزی کنید. دکوراسیونی که با رنگ های خنثی ایجاد شده است را تنها با استفاده از اکسسوار های قرمز رنگ می توانید به مکانی گرم تر و صمیمی تر تبدیل کنید و با این روش اتاق ظاهری پر از رنگ و خسته کننده نیز نخواهد یافت.

استفاده از مقدار کمی کنتراست در طراحی مکان می تواند ظاهری حرفه ای تر به آن ببخشد. به این موضوع نیز باید اشاره کنیم که در ایجاد فضایی گرم و صمیمی، روشنایی نیز تاثیر به سزایی دارد. استفاده از روشنایی های متعدد در نقاط مختلف اتاق، به جای یک نقطه میانی، به فضا بزرگی و شخصیت بخشیده و ظاهری گرم و صمیمی به اتاق نشیمن خواهد بخشید.

 بکارگیری رنگ قرمز در اتاق نشیمن

رنگ قرمز که به مکان زندگی و پویایی می بخشد با مفاهیمی مانند احساسات، جسارت، قدرت، سلامتی، شادی و گاهی عصبانیت نیز شناخته می شود. اگر شما نیز به جادوی رنگ قرمز علاقه مند هستید، می توانید از این رنگ به اندازه مناسب در طراحی اتاق نشیمن استفاده کنید. برای این کار می توانید تنها یکی از دیوار ها را به رنگ قرمز رنگ آمیزی کنید. برای این منظور دیوار پشت کاناپه و یا کتابخانه را قرمز کرده و آن را به یک نقطه توجه تبدیل کنید.

بکارگیری رنگ آبی در اتاق نشیمن

راحت ترین روش برای این که بتوانید رنگ ها را به میزان مناسب در طراحی داخلی به کار ببرید، استفاده از فرمول ۱۰ ۳۰ ۶۰ است که باعث می شود میان ۳ رنگ اصلی به کار رفته در مکان تعادل ایجاد شود. بر اساس این فرمول ۳ رنگ کلی برای استفاده در دکوراسیون مکان انتخاب می شود. بهتر است که دو تا از این رنگ ها به یکدیگر نزدیک بوده و رنگ سوم رنگی متضاد باشد. سپس رنگ روشن تر آن دو رنگ مشابه را برای دیوار ها و دیگری را نیز ترجیحا برای سطوح بزرگ تری مانند مبلمان به کار ببرید و در نهایت رنگ متضاد را برای ایجاد کنتراست در اکسسوارها مورد استفاده قرار بدهید.

اگر رنگ هایی که می خواهید به کار ببرید رنگ های روشنی مانند سفید، طوسی و یا بژ هستند، برای ایجاد فضایی گرم از رنگ هایی مانند قرمز و نارنجی و برای ایجاد مکانی آرام از تنالیته های رنگ آبی به عنوان رنگ متضاد استفاده کنید. اما به این موضوع توجه داشته باشید که نباید تنها از یک تنالیته این رنگ استفاده کنید و لازم است که تنالیته های مختلف آن را در کنار یکدیگر به کار ببرید. در غیر این صورت ظاهری غیر حرفه ای به مکان خواهید بخشید.

بکارگیری رنگ های تیره در اتاق نشیمن

می توانید برای طراحی اتاق نشیمن از رنگ های تیره و حتی رنگ قابل توجهی مانند رنگ سیاه نیز استفاده کنید. رنگ های تیره که بیشتر در مکان های وسیع و بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند، به مکان ظاهری اصیل، متشخص و کمی مردانه می بخشند، اما زمانی که می خواهید از رنگ تیره استفاده کنید مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که حتما از یک رنگ متضاد، ترجیحا رنگ سفید، در کنار آن استفاده کنید. همنطور که قبلا نیز گفته شد، از این روش در یک دکوراسیون تک رنگ و یا در ترکیب رنگی های متفاوت نیز می توانید استفاده کنید.

 بکارگیری رنگ های پاستلی در اتاق نشیمن

با استفاده از رنگ های پاستلی از رنگ های مناسب برای اتاق نشیمن می توانید به اتاق نشیمنی آرام دست پیدا کنید. تفاوتی ندارد که از چه ترکیب رنگی ای استفاده کنید، چیزی که باید به آن توجه داشته باشد این است که تناژ این رنگ ها باید مشابه یکدیگر باشند. اگر در مکانی که تمام رنگ های به کار رفته در آن رنگ های پاستلی هستند از اکسسواری با رنگ نئونی استفاده کنید بسیار آزار دهنده خواهد بود.

بکارگیری رنگ سفید در اتاق نشیمن

امروزه رنگ سفید با ایجاد فضایی لوکس در ارتباط مستقیم است. رنگ سفید که هرگز از دنیای مد خارج نشده، به انسان آرامش بخشیده و احساس سادگی و معصومیت را به انسان القاء می کند طرفداران بسیاری دارد. اگر شما نیز از علاقه مندان رنگ سفید به شمار می روید می توانید دکوراسیونی سفید رنگ را در اتاق نشیمن خود ایجاد کنید.

خرید میز ناهار خوری

میز تلویزیون مدرن

خرید میز جلو مبلی

بهترین چیدمان میز تلویزیون مدرن

طرح کفپوش منزل

کاربرد میز عسلی

https://dorinoco.com/2021/12/29/6-%d8%a7%db%8c%d8%af%d9%87-%d8%ac%d8%a7%d9%84%d8%a8-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b1%d9%86%da%af-%da%a9%d9%81%d9%be%d9%88%d8%b4-%d9%be%d8%b0%db%8c%d8%b1%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a8/



:: برچسب‌ها: رنگ اتاق نشیمن ,
:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مرداد 1400 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد