نوشته شده توسط : ali

 

اگر از آن دسته افرادی هستید که همیشه سادگی را انتخاب میکنید ، سبک دکوراسیون مینیمال بهترین گزینه برای شما میباشد . کلمه مینیمال به معنی حداقل ها میباشد . در صنعت دکوراسیون نیز این کلمه به معنی استفاده حداقلی از لوازم دکوراتیو و ساده تر کردن فضای منزل میباشد که هیچ نوع  پیچیدگی در آن دیده نمیشود و دارای نظم و آرامش خاصی است . سبک مینیمال بر ظاهر ساده لوازم دکوراتیو منزل تاکید دارد . این سبک از دکوراسیون را میتوان برای اتاق نشیمن ، اتاق خواب ، اتاق کار ، دفاتر اداری و ... استفاده کرد .

 

 

عناصر و متریالی که برای دکوراسیون مدرن کاربرد دارد چوب و فلز هستند که خود نماد سادگی میباشند . بدین منظور میتوانید از مبلمان ، میز جلو مبلی مدرن و میز تلویزیون های مدرن استفاده کنید که منبت کاری ، تجملات و زرق و برق برای این سبک از کارها معنا و مفهومی ندارد .

 

 

لوازم دکوراتیو منزل را باید براساس کارایی آنها انتخاب کنید و بچینید چراکه لوازم غیر ضروری منزل که جنبه ی تزیینی و تجملی دارند در این سبک از دکوراسیون جایگاهی ندارند . پس برای داشتن دکوراسیون مینیمال بهتر از از کابینت ها و فضای کمدها به خوبی استفاده کنید تا مجبور نشوید مقداری از لوازم را در اتاق نشیمن بچینید چراکه این این سبک بر استفاده حداقلی از لوازم تاکید دارد . بنابراین بهتر از از دستگیره های توکار برای کابینت ها و کمدهای ریلی استفاده کنید .

 

برای پیاده سازی این سبک بهتر است از اشکال هندسی مربع ، مستطیل و یا دایره که نماد سادگی هستند استفاده کنید .

 

نورپردازی در این سبک از اهمیت بالایی برخوردار است برای همین منظور از پنجره های بزرگ و پرده های نازک استفاده میکنند همچنین میتوانید از لامپ های هالوژنی و چراغ های سقفی نیز استفاده کنید . برای رنگ آمیزی دیوارها نیز بهتر است از رنگ های روشن استفاده کنید تا منزلتان روشن تر و دلبازتر به نظر برسد .

 

 

سطوح صاف و مسطح از نمادهای بارز این سبک از دکوراسیون میباشد که در اجرای این سبک بسیار دیده میشوند . بنابراین بهتر است از مبلمان پایه کوتاه و کم ارتفاع با اشکال ساده و سطوح صاف استفاده کنید . برای کفپوش ها نیز بهتر است از رنگ های روشن و ساده استفاده کنید . همچنین فرش های ایرانی را به دلیل شلوغ بودن طراحی هایشان فراموش کنید . پس فرشی را انتخاب کنید که دارای رنگ خنثی و ساده باشد . برای سبک مینیمال تنها باید از رنگ های خنثی استفاده کرد که این رنگ ها شامل  رنگ های روشن بخصوص رنگ سفید که نماد سبک مینیمال است ، میباشند .

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

اتاق نشیمن یکی از اصلی ترین و در عین حال پر رفت و آمدترین بخش های منزل می باشد که از اهمیت بسیاری برخوردار است. به همین دلیل باید در انتخاب وسایل و عناصر موجود در این بخش از خانه نهایت دقت و حوصله را به کار برد. در بیشتر مواقع انتخاب میز جلو مبلی به همراه مبلمان صورت می گیرد و از این نظر ایجاد هماهنگی بین اجزا کار راحت تری است. خرید میز جلو مبلی متناسب با دکوراسیون اتاق نشیمن می‌تواند تغییرات بسیار در منزل شما ایجاد کند.

میز های جلو مبلی در منزل کاربرد های متفاوتی دارند به طور مثال وسایل پذیرایی و دکوری هایتان را بر روی آن بچینید و یا از مهمانانتان پذیرایی کنید. توجه داشته باشید میز های جلو مبلی تنها جنبه زینتی برای دکوراسیون پذیرایی ندارند. میز جلو مبلی علاوه بر جنبه تزیینی، می تواند عنصری کاملا کاربردی باشد. از این رو میز جلو مبلی یکی از وسایل ضروری اتاق نشیمن تبدیل کرده است البته توجه داشته باشید در هنگام خرید میز جلو مبلی حتما سبک طراحی آن را با دیگر اجزای دکوراسیونی هماهنگ انتخاب کنید.

عوامل موثر در قیمت میز جلو مبلی

اولین موردی در قیمت میز جلو مبلی تاثیر گذار است متریال به کار رفته در ساخت آن است. شاید یک میز جلو مبلی نظر شما را به خود جلب کند که قیمت آن نسبت به بقیه میز جلو مبلی ها ارزان تر باشد . اما در ساخت آن از متریال مرغوب استفاده نکرده باشند پیشنهاد میکنیم که تا جای امکان با توجه به بودجه خود ،میزی با کیفیت مناسب تهیه کنید. نکته بعدی که در قیمت میز جلو مبلی ها تاثیر دارد نحوه ساخت آنهاست .

برخی از میز جلو مبلی های ارزان از جنس پلی استر ساخته می‌شوند که شاید قیمت ارزانی داشته باشند و از نمای دور زیبا به نظر برسند اما اگر کمی نزدیک تر بیایید و دقت کنید متوجه ایرادات بسیاری در طراحی و ساخت این نوع از میز جلو مبلی ها پیدا خواهید کرد. پس در خرید میز جلو مبلی و میز عسلی خود نهایت دقت را بکارگیرید. رنگ این نوع از میز جلو مبلی ها بعد از گذشت زمان تغییر خواهد کرد در نتیجه مجبور به خرید یک میز جدید خواهید شد.

عامل دیگری که در قیمت میز جلو مبلی ها تاثیر گذار است، هنر به کار رفته در آن میباشد . در ساخت برخی از میز جلو مبلی های زیبا ، بخصوص میز جلو مبلی های کلاسیک از هنر های دستی استفاده شده است که باعث میشود قیمت این میز ها نسبت به بقیه بیشتر باشد اما طراحی آنها بسیار چشم نواز و خیره کننده است با توجه به میزان هنری که روی میز جلو مبلی انجام شده است قیمت آن متغیر خواهد بود.

عوامل متعدد دیگری نیز وجود دارد که در خرید میز جلو مبلی و قیمت تمام شده آن تاثیر گذار است از جمله :

  • گرانتی و یا ارائه خدمات پس از فروش کالا به مشتری 
  • نوع ساخت داخلی و یا وارداتی بودن میز
  • بکارگیری ابزارالات بروز در ساخت
  • ابعاد و میزان مصرف مواد اولیه

خرید میز جلو مبلی مدرن

مبلمان بکارگرفته شده در سبک دکوراسیونی مدرن تنها در فرم‌های مورد نظر و بدون هیچ گونه خطوط خمیده و یا پیچیدگی ساخته و از ایجاد جزییات اضافه در طراحی آنها خودداری می‌شود. فضاهای داخلی در دکوراسیون سبک مدرن داری طراحی ارگانیک و طبیعی در عین حال سادگی هستند و زیاد سخت گیرانه نیستند. این خصوصیت در تزیینات و وسایل این دکوراسیون به خوبی قابل مشاهده است. 

 

خرید میز جلو مبلی مدرن

خرید میز جلو مبلی مدرن

 

میز جلو مبلی هایی که در این نوع سبک معمولا بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند دارای طرحی ساده با پایه های فلزی میباشند. وجود فلز در این سبک از دکوراسیون نمادی از سختی و مدرنیته میباشد که باعث ایجاد جلوه های درخشان در کلیت دکوراسیون منزل نیز می‌شود. چون در سبک دکوراسیون مدرن خبری از شلوغی و خطوط خمیده نیست پس در طراحی میز جلو مبلی های متناسب با این سبک خبری از تراش کاری و ایجاد خطوط هنرمندانه نیست که این خود در قیمت این میز ها تاثیر گذار است.

با این حال عوامل دیگری در قیمت این میز جلو مبلی ها تاثیر گذار است ، که به کیفیت متریال و فرآیند ساخت آن میتوان اشاره نمود . در این مدل از میز ها معمولا صفحه از جنس ام دی اف و یا چوب میباشد که اگر انتخاب شما یک میز جلو مبلی مدرن با صفحه چوبی باشد ، باید مبلغ بیشتر برای خرید آن در نظر بگیریید. اما اگر میخواهید میز جلو مبلی مدرن با قیمت پایین تری تهیه کنید ،نوع ام دی اف ای را به شما پیشنهاد میکنیم.

خرید میز جلو مبلی کلاسیک

مبلمان آنتیک پر از منبت کاری، دیوارهای گچبری شده، لوسترهای چشمگیر، تزیینات شگفت انگیز، دکوری های حکاکی شده، پرده های فاخر و رنگ های شکیل و سنگین تداعی کننده سبک دکوراسیون کلاسیک است. ویژگی هایی که نام برده شد، خصوصیات این سبک دکوراسیونی هستند. وقتی این ویژگی ها در کنار هم برای دکوراسیون منزل به کار روند، شما می توانید فضایی سرشار از اصالت و ابهت را تجربه کنید. سبک کلاسیک برای کسانی که وقار در دکوراسیون را به دیگر چیزها ترجیح می دهند، مناسب است.

 

 خرید میز جلو مبلی کلاسیک

خرید میز جلو مبلی کلاسیک

خرید میز جلو مبلی کلاسیک

 

میز جلو مبلی هایی که در این نوع سبک استفاده می‌شوند . قیمت این میز ها معمولا نسبت به میز های دیگر به واسطه فرآیند تولید و هنرمندی هایی که بر روی آنها صورت میگیرد بیشتر است اما اگر واقعا طرفدار سبک کلاسیک هستید خرید میز جلو مبلی کلاسیک برای دکوراسیون منزلتان را به شما پیشنهاد میکینم نکته مهم در این مورد این است که کیفیت را فدای زیبایی نکنید. زیرا در کوتاه مدت و یا میان مدت دوباره مجبور به خرید میز جلو مبلی دیگری می‌شوید.

با دقت جزییات حکاکی شده بر روی میز را بررسی کنید . رنگ به کار رفته در میز جلو مبلی نباید پوسته پوسته و یا ترک خورده باشد. چوب به کار رفته شده در میز از جنس مناسبی باشد که با مرور زمان خمیده نشود. اگر فضایی برای ذخیره سازی لوازم خود نیاز دارید ،در هنگام خرید کاربردی بودن میز را نیز در نظر داشته باشید . در نهایت ابعاد و وزن آنرا در نظر بگیرید تا بهترین خرید راانجام دهید.

مطالب خواندنی بیشتر:

میز جلو مبلی تاثیر گذار در جلوه مبلمان شما

میز جلو مبلی استیل، برای کدوم دکوراسیون مناسبه؟

۱۴ مدل از جدید ترین میز جلو مبلی های با طراحی خلاقانه

میز جلو مبلی منزل را چگونه انتخاب کنیم؟



:: برچسب‌ها: خرید میز جلو مبلی ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

 

عناصر مختلفی در دکوراسیون آشپزخانه تاثیر گذارند . از جمله این  عناصر میتوان به سبک ساخت آشپزخانه ، کابینت ها ، میز و صندلی ، فرش ، و لوازم آشپزخانه اشاره کرد . کابیت ها از اجزای مهم دکوراسیون آشپزخانه هستند که رنگ و طرح آنها را باید با توجه به سبک کلی دکوراسیون منزل در انتخاب کرد . رنگ نسکافه ای از طیف روشن رنگ قهوه ای به شمار میرود .  استفاده از این رنگ برای کابینت ها بسیار شیک و خاص میباشد .

 

 

انتخاب رنگ سفید برای کابینت آشپزخانه باعث بزرگتر نشان دادن فضای آشپزخانه و همچنین باعث انعکاس نور بیشتر در آشپزخانه میشود . رنگ سفید بهترین رنگ در اجرای دکوراسیون مدرن و یا مینیمال میباشد . ترکیب این رنگ با رنگ های آجری ، قهوه ای ، و انواع چوب بسیار جذاب و خیره کننده است .

 

 

 

 

 

 

 

با اضافه کردن چند گلدان به آشپزخانه میتوانید فضا را بسیار دلچسب دیزاین کنید چراکه  حس طراوت و شادابی را به آشپزخانه شما میبخشند .

 

 

 

 

 

برای نگهداری وسایل ریز و کاربردی میتوانید از شلف برای فضای آشپزخانه استفاده کنید . البته استفاده از شلف به جای کابینت توصیه نمیشود اما اگر به درستی از آنها استفاده کنید بسیار زیبا و کاربردی نیز خواهند بود .

 

 

 

 

وجود یک میز کوچک در آشپزخانه بسیار دلپسب و زیبا خواهد بود .  میتوانید از میز و صندلی های صبحانه خوری برای فضای آشپزخانه استفاده کنید که فضای میز را هم به فضای آشپزخانه اضافه کنید . همچنین میتوانید از یک گلدان کوچک نیز برای تزیین این میز استفاده کنید .

 

 

 

 

 

برای انتخاب کف پوش آشپزخانه باید به چند نکته توجه کنید . شستشوی آسان ، زیبایی و دوام این کف پوش ها بسیار حائز اهمیت است . رنگ کف پوش را طوری انتخاب کنید که با تم رنگی دکوراسیون آشپزخانه هماهنگ باشد .

 

 

 

مشاهده مطالب بیشتر

نکات چیدمان تابلو

نکات چیدمان مبل

7 ایده خلاقانه رنگ آمیزی دیوار

 

 

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

 

امروزه دکوراسیون فلزی طرفداران زیادی دارد چرا که با متریال خاص باعث ایجاد جلوه ای متفاوت در منزل میشوند . اگر به دنبال دکوراسیون مدرن هستید یکی از بهترین گزینه ها فلز میباشد . میتوانید کمی متفاوت بیاندیشید و سعی در اجرای سبک مینیمال و ساده برای منزل خود داشته باشید . شلف های فلزی ، مبلمان پایه فلزی ، میز عسلی و میز تلویزیون پایه فلزی عناصری هستند که در زیبایی و متفاوت بودن دکوراسیون منزلتان نقش دارند . میتوانید از دیوار منزل خود برای نگهداری وسیله ها استفاده کنید پس قفسه های فلزی در این راستا کمک بسیار بزرگی به شما میکنند . همچنین میتوانید از قفسه های شیبدار برای نگداری کتاب ها به شیوه ای نوین استفاده کنید .

 

 

 

 

 

یکی از رایج ترین و زیباترین سبک ها ، ترکیب مبل های پایه فلزی با انواع پارچه ها میباشد . انواع پارچه های چرم ، مخمل ، کتان و .. را میتوان با پایه های فلزی ترکیب کرد . برای انتخاب پارچه ی مبلمان باید به جنس و رنگ پایه ها توجه کرد . برای اجرای سبک مینیمال نیز میتوانید از ترکیب پایه های فلزی و سنگ و شیشه نیز استفاده کنید . ترکیب این دو میتواند فضای کاملا مدرنی را برای دکوراسیون منزل شما رقم بزند .

 

 

 

 

 

 

 

یکی دیگر از ترکیب هایی که میتوانید داشته باشید ترکیب فلز و چوب میباشد . نکته ای که باید به آن توجه کنید هماهنگی رنگ فلز با رنگ چوب است . برای ایجاد فضایی گرم در منزل میتوانید رنگ فلز را طلایی و یا مسی انتخاب کنید .

 

 

 

 

 

یکی از جذاب ترین طراحی ها لوازم دکوراتیو فلزی مانند جا شمعی ، آباژور و مجسمه های فلزی میباشد . که علاوه بر زیبایی ، متفاوت بودن را نیز به منزلتان هدیه میدهند .

 

 

 

استفاده از زنجیرهای فلزی برای دکوراسیون نیز بسیار زیبا و متفاوت است . این زنجیرها دارای بافت ظریف و زیبایی میباشند و برای تزیین انواع جا شمعی ، لوستر ها ، گلدان ها و .... مناسب هستند .

 

 

مشاهده مطالب بیشتر

طراحی اتاق خواب مدرن

دکوراسیون غذاخوری در خانه پلان باز 

چیدمان گوشه های اتاق نشیمن



:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

 

 

مردم در همه جای دنیا به سمت سکونت در خانه های آپارتمانی کوچک در حرکت هستند . فضای محدود در این منازل افراد را مجبور به طراحی خلاقانه برای استفاده از حداکثر فضا میکند . این مقاله به شما کمک میکند تا با ایده های جذاب طراحی خانه های کوچک آپارتمانی آشنا شوید و بتوانید از همین فضای محدود بیشترین بهره را ببرید .

 

   طراحی اتاق خواب و استفاده از تمامی فضاهای موجود

قطعا اولین سوالی که به ذهنتان میرسد این است که وسایلتان را کجا قرار دهید . میتوانید برای اطراف و زیر تخت ، کشو هایی تعبیه کنید و از آنها برای نگهداری وسایلتان استفاده کنید . همچنین شلف ها و کمد های دیواری بهترین گزینه برای استفاده از فضای محدود اتاق هستند .

 

شلف

تخت خواب جک دار

تخت خواب کشو دار

 

 

 استفاده از میزجلو مبلی گرد و یا بیضی

برای منازل با متراژ کم بهتر است از میزجلومبلی های گرد یا بیضی استفاده شود . با استفاده از این میز جلو مبلی ها رفت و آمد در اتاق نشیمن راحت تر میشود . امروزه میز جلو مبلی مدرن  با اشکال هندسی گرد و یا بیضی طرفداران بسیاری دارد .

 

 

میز جلو مبلی بیضی

 

 

استفاده از رنگ های روشن برای دکوراسیون منزل 

استفاده از رنگ های روشن در فضاهای کوچک باعث بزرگتر نشان دادن آن میشود .  سعی کنید از رنگ های سفید ، کرم و فیلی رنگ برای دکوراسیون منزلتان استفاده کنید . همچنین میتوانید برای سطوح مختلف از رنگ های گرم برای ایجاد سطح تمایز استفاده کنید ، برای مثال استفاده از گلدان ها، تابلو ها و کوسن هایی با رنگ گرم جلوه ی ویژه ای به دکوراسیون منزلتان میبخشد .

 

 

دکوراسیون با رنگ روشن

 

 

استفاده از پله های کشویی ، تخت های تاشو و تجهیزات متحرک که به طور دلخواه جمع یا باز میشوند

استفاده از راه پله های کشویی برای محل خواب ایده ای بسیار خلاقانه ونوین میباشد که با جمع کردن این پله ها در طول روز ، فضای منزل آزاد و باز میشود .

 

تخت تاشو

 

 

 استفاده از دیوار های ریلی و متحرک

 استفاده از دیوار های ریلی متحرک برای مکان هایی با متراژ کم میتواند گزینه ی خوبی در معماری های مدرن برای جداسازی فضا باشند . همچنین جمع شدن  این پارتیشن ها  فضای بزرگتری را فراهم میکنند .

 

دیوار ریلی و متحرک

 

 اجرای سبک دکوراسیون مدرن و یا مینیمال برای فضاهای کوچک

دکوراسیون منزل خود را میتوانید به سبک مدرن و یا مینیمال برای بزرگتر نشان دادن فضا اجرا کنید . چرا که در این نوع سبک ها بیشتر از رنگ های خنثی استفاده میشود که هم فضای منزل را بزرگتر جلوه میدهد و هم با خالی نگه داشتن بخشی از فضای خانه میتوانید جلوه ی بشتری به آن ببخشید .

 

 دکوراسیون مینیمال

 

 از فضای جلوی درب ورودی نیز استفاده کنید

 میتوانید از فضای جلوی درب ورودی برای پیاده سازی شلف و یا کمد و جا کفشی استفاده کنید که هم فضای بیشتری برای نگهداری وسایل داشته باشید و هم به مرتب شدن وسیله ها و بزرگتر نشان دادن فضای منزل کمک کنید .

 

کمد در ورودی

 

مطالب بیشتر

دکوراسیون آشپزخانه

دکوراسیون مینیمال اتاق نشیمن

دکوراسیون اتاق خواب

 



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 آذر 1400 | نظرات ()